Bij ORO vinden we het belangrijk dat cliënten zoveel mogelijk zelf meedenken, meepraten en meebeslissen. Maar het kan gebeuren, dat je het ergens niet mee eens bent. Deel jouw klacht eerst met jouw begeleider. Dan kijken we hoe we hier aan kunnen werken. Deel je het liever niet met je begeleider? Of komen jullie er samen niet uit? Neem dan contact op met een vertrouwenspersoon of cliëntvertegenwoordiger, vraag de klachtenfunctionaris om hulp of dien een klacht in bij de geschillencommissie.
Samen een klacht oplossen
Ben je het ergens niet mee eens? Vertel het gewoon! Samen lossen wij jouw klacht op. Bijvoorbeeld over het huis waarin je woont. Of de plaats waar je werkt. Maar ook over kleinere dingen, zoals wat je op je brood krijgt. Of hoe laat je naar bed gaat.
We willen graag dat je het zegt als je het ergens niet mee eens bent. Hoe? Dat lees je in onze folder over de klachtenregeling.
Open de folder ‘Vertel het gewoon’